wtorek, 12 marca 2013

Wspomnienie pięknej, złotej jesieni...

Dzisiaj wyglądając przez okno miałem dwa wyjścia - albo popaść w zimową chandrę albo znaleźć coś co mnie podniesie na duchu w ten szary, bury i mroźny dzień. Ponieważ kawa w kubku (0,5L) nader szybko znikała, postanowiłem przypomnieć sobie jeden z ubiegłorocznych, weekendowych wyjazdów kiedy to, w złoto jesiennej scenerii, odwiedziłem Pocysterski Zespół Klasztorno-Pałacowy w Rudach Raciborskich.
Opactwo robi na prawdę dobre wrażenie! Położone jest w dużym parku w stylu angielskim, gdzie znajdziemy wiele urokliwych miejsc wśród licznych alejek i "smaczków architektonicznych". Można spędzić tam na prawdę miłe po południe, przycupnąć na jednej z licznych ławeczek i rozkoszować się klimatem tego miejsca. Fakt, w słoneczne dni jest tam spory ruch odwiedzających no ale nie ma się co dziwić. - warto! 

Obowiązkowy punkt dla szukających ciekawego miejsca na plener (uwaga: wielu uważa podobnie) :)

Zachęcam do odwiedzenia strony internetowej opactwa -> Kliknij tutaj!

Główny budynek nie stracił nic z czasów świetności!

Jedno z kilku jeziorek

Kto nie marzy o wylegiwaniu się w cieniu drzew w ciepły jesienny dzień?

Prawdziwy oldskul! Piękny okaz motoryzacji, nie powstydziłbym się go na podjeździe


Parhelion - trudno dostrzegalne i niezwykle ulotne zjawisko!

Mam nadzieję, że zachęciłem Was do wycieczki w to miejsce!

1 komentarz: