wtorek, 9 kwietnia 2013

Portretowo

Witajcie!

Ostatnio nie miałem czasu na blogowanie, a to dlatego, że ostatni tydzień obfitował w wiele wydarzeń rodzinno - towarzyskich i komputer odszedł na... daleki plan :) Zaczęło się od świąt, później okazja do fotografowania na 80 rocznicy urodzin, następnie urodziny "moje własne" oraz weekendowe, rodzinne biesiadowanie. Podsumowując - super okres ale cieszę się, że można w końcu złapać oddech :)
Jak wspominałem była okazja do klapnięcia kilku ujęć więc wrzucam co nieco poniżej. Tym samym rozpoczynam wątek "portretowy" gdzie będę zamieszczał swoje "próby". Oczywiście twórcze sugestie/opinie mile widziane!






Czekam z utęsknieniem na pogodny weekend i wypad na małe plenerowanie...

1 komentarz:

  1. czyli poimprezowałeś konkretnie :)
    portret Pana Dziadka mi się podoba, no i monikowe korale oczywiście, chociaż ja i tak największą fanką jestem zdjęć Majeczki :)
    A przylatuje w przyszłą sobotę także niedziele sobie rezerwujcie :)

    OdpowiedzUsuń